sâmbătă, 1 februarie 2014

Trăiește Vegetarian Blog




Cu acest blog Trăiește Vegetarian, incerc sa schimb perceptia oamenilor despre animale, despre hrana, pentru a se gandi la a deveni vegetarieni.
Sunt focalizat pe astronomie (am un telescop prin care si filmez, gasiti printre blogurile mele ceea ce fac).
Despre carne, am fost la limita in a-l nega pe Dumnezeu din cauza ca reprezentantii bisericii si preacuviosii enoriasi, mi-au zis ca Dumnezeu vrea ca animalele sa fie ucise. Disperat oarecum, am cautat un raspuns in Biblie, si desi nu sunt dus prea mult la biserica, cu acest prilej am luat contact cu Biblia mai mult ca oricand, lucru pe care nici nu mi-l imaginam.

 Am aflat de exemplu, ca in Biblie sunt introduse mai putine evanghelii decat exista. Cititi "Evanghelia celor 12 sfinti". Nu cred ca exista varianta in romana, insa daca stiti putina engleza, o veti gasi sub denumirea de "The Gospel of the Holy Twelve", sau "The Gospel of the Perfect Life". In ea, veti avea surprinderea sa gasiti cuvinte de-ale lui Isus despre sacrificarea animalelor, care nu este placuta lui Dumnezeu.

Tineti cont, ca sunt CUVINTELE lui Isus, care nu si-au avut locul in Biblie???

In inima mea am stiut ca Dumnezeu nu poate fi atat de crud, insa lumea m-a facut sa Il resping, pentru ca ce mi-au zis ei am crezut ca este adevarat.
Nu gasesc in acea Evanghelie NIMIC rau, ce ar duce la schimbarea a ceva din ceea ce stim noi de Dumnezeu, ba din contra, NUMAI BINE. De ce au respins capii bisericilor aceasta evanghelie? Pentru ca au avut ceva mancarimi nu zic unde, cand au vazut ca li s-ar lua fripturica de la gura, si atunci, nu au recunoscut-o.

Caut raspunsuri pentru anumite intrebari, al caror raspunsuri le-am gasit. Intrebarile mele sunt legate de carne, animale.

O prietena de pe Facebook mi-a scris ceva ce toti ar trebui sa realizam:
"De ce sacrifica oamenii animalele? Preotii ce spun despre asta? Prea mult nu se vorbeste. Oamenii sunt atat de egoisti, incat se transforma in criminali, poate fara sa-si dea seama. Iar ignoranta si flamanzia nu-i lasa sa realizeze asta. Se cred mari credinciosi, dar vai! cat sunt de orbi!

Nu suport sa mai aud oameni spunand ca organismul nostru are nevoie de nu stiu ce proteine de la animale bla bla… Si asa sa fie, desi nu cred (iar faptul ca carnea provoaca diverse boli nu mai e un secret pentru nimeni), tot nu ar fi un motiv sa mancam alte fiinte, care, ca si noi, oamenii, au un suflet, pot iubi si simt durere.Avem atatea alternative, avem atatea roade pe care le putem savura…In primul rand trebuie sa ne gandim ca nu este firesc sa le mancam. Abia apoi sa analizam , asa, de curiozitate, daca sunt sanatoase pentru organismul nostru."

Ganditi-va in acest fel: credeti ca oamenii viitorului, cum ati vazut in filmele SF, vor decapita animale si le vor manca? Chiar daca o sa imi ziceti ca visez, acele vremuri "SF" vor veni cu siguranta, si puteti vedea acest lucru dupa cum evolueaza tehnologia. Oamenii se vor gandi la sacrificarea animalelor ca la ceva rau si vechi, ca la ceva antic si neintelept, sa invarti cutitul in gatul unui animal. Viitorul omenirii este vegetarianismul, chiar daca mancatorii de carne, azi, nu ma cred, insa vom avea o mare cunoastere si educatie in acest sens, iar lumea, putin cate putin, va respinge carnea, datorita multora ca mine si ca altii care vom mediatiza raul care se intampla in timpul actual.

Doar ganditi-va, cei care mancati mici si toba, ca oamenii din viitor, va vor considera oameni murdari, oameni din neanderthal .

Daca Dumnezeu, doreste uciderea animalelor pentru a ma hrani, acel Dumnezeu nu este al meu cu siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu